eformulare.ro
einformatii.ro | eformulare.ro | estiri.ro

Acte necesare

website dezvoltat de einformatii.ro


 FORMULARE SI ACTE NECESARE
PRIMARII - Locale
Judetul Arad
Acte necesare si formulare pentru relatia cu primaria judetului Arad
 ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE NAŞTERE
| site oficial |
Documente necesare:

- Cerere tip

- Declaraţie pe propria răspundere in care se va specifica numărul copiilor născuţi vii anterior;

- Certificat de naştere pentru copilul nou născut (original şi xerocopie);

- Certificate de naştere pentru copii născuţi vii anterior (xerocopii);

- Buletin de identitate/carte de identitate a mamei (original şi xerocopie) din care să rezulte domiciliul stabil;

- Certificat de căsătorie;

- Sentinţă de divorţ;

- Adeverinţă eliberată de primarul localităţii de domiciliu sau a localităţii unde a fost inregistrată naşterea din care să rezulte că nu a beneficiat de alocaţie pentru copilul nou născut;

- Certificat deces pentru copii născuţi vii şi decedaţi ulterior;

- Acte care să dovedească calitatea de reprezentant legal al noului născut (dacă mama nu se află in situaţia de a beneficia de alocaţia de naştere);

- Copie după livretul de familie (actualizat la zi).

NOTĂ: TERMENUL DE DEPUNERE ESTE DE 6 LUNI DE LA NAŞTEREA MINORULUI PENTRU CARE SE SOLICITĂ ALOCAŢIA.
Institutia : Primaria Municipiului Arad
 SCUTIRE IMPOZIT CLĂDIRE / TEREN
| detalii | | site oficial |
 DECLARARE LOCUINŢE CUMPĂRATE DE LA STAT / UNITĂŢI ECONOMICE, IN VEDEREA INSCRIERII IN EVIDENŢA FISCALĂ
| detalii | | site oficial |
 INSCRIERE AUTO
| detalii | | site oficial |
 RADIERE AUTO
| detalii | | site oficial |
 SCHIMB TALON
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 PLATA ELECTRONICĂ A IMPOZITELOR ŞI TAXELOR LOCALE
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE IN VEDEREA OBŢINERII ATESTATULUI DE ADMINISTRATOR
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU VANZAREA UNUI APARTAMENT
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU OBTINEREA MESEI LA CANTINA MUNICIPALĂ ARAD
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Pentru persoana bolnavă
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Pentru persoana care se angajează
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Dosarul asistentului personal depus la Compartimentul Resurse Umane (camera 21) va contine următoarele acte
| detalii | | site oficial |
 IN VEDEREA ACORDĂRII INDEMNIZATIEI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP GRAV conform prevederilor Ordinului 794/380/2002
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU INREGISTRAREA NOULUI NĂSCUT
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU INREGISTRAREA CĂSĂTORIEI - Pentru cetăţeni romani
| detalii | | site oficial |
Pagini cu rezultate :  INAPOI  1  2  3  4  5  6  7   INAINTE 
Reteaua Noastra

© 2003-2024 eformulare.ro. Toate drepturile rezervate. contact
gazduire siteuri
google-analytics.com