eformulare.ro
einformatii.ro | eformulare.ro | estiri.ro

Acte necesare

website dezvoltat de einformatii.ro


 FORMULARE SI ACTE NECESARE
PRIMARII - Locale
Judetul Arad
Acte necesare si formulare pentru relatia cu primaria judetului Arad
 ACTE NECESARE IN VEDEREA OBŢINERII ATESTATULUI DE ADMINISTRATOR
| site oficial |
Documente necesare:

Persoanele care solicită atestarea calităţii de administrator de condominiu vor adresa Comisiei de specialitate constituită de Consiliul Local al Municipiului Arad următoarele documente:

- cerere de atestare

- curriculum vitae

- copii legalizate de pe actele de stare civilă (naştere, căsătorie)

- copie xerox după actul de identitate (buletinul de identitate sau cartea de identitate)

- Copii legalizate de pe actele de studii, inclusiv de pregătire profesională emis in condiţiile legii

- Certificatul de cazier judiciar

- recomandări din partea preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei de proprietari, in cazul in care a desfăşurat muncă de administrare in cadrul asociaţiei de proprietari

Persoanele fizice care nu au desfăşurat activitate de administrare in cadrul unei asociaţii de proprietari(locatari), pe langă documentele arătate mai sus, vor mai prezenta:

-dovada că au urmat un curs de pregătire organizat de către Consiliul Local al Municipiului Arad in colaborare cu asociaţiile profesionale neguvernamentale de specialitate

-recomandare din partea a cel puţin 2 vecini din condominiul in care locuiesc
Institutia : Primaria Municipiului Arad
 SCUTIRE IMPOZIT CLĂDIRE / TEREN
| detalii | | site oficial |
 DECLARARE LOCUINŢE CUMPĂRATE DE LA STAT / UNITĂŢI ECONOMICE, IN VEDEREA INSCRIERII IN EVIDENŢA FISCALĂ
| detalii | | site oficial |
 INSCRIERE AUTO
| detalii | | site oficial |
 RADIERE AUTO
| detalii | | site oficial |
 SCHIMB TALON
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 DOCUMENTAŢIA NECESARĂ ELIBERĂRII ACTELOR SPECIFICE SERVICIULUI IMPOZITE ŞI TAXE PERSOANE JURIDICE
| detalii | | site oficial |
 PLATA ELECTRONICĂ A IMPOZITELOR ŞI TAXELOR LOCALE
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU VANZAREA UNUI APARTAMENT
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU OBTINEREA MESEI LA CANTINA MUNICIPALĂ ARAD
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Pentru persoana bolnavă
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Pentru persoana care se angajează
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU DOSARUL ASISTENTULUI PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP - Dosarul asistentului personal depus la Compartimentul Resurse Umane (camera 21) va contine următoarele acte
| detalii | | site oficial |
 IN VEDEREA ACORDĂRII INDEMNIZATIEI PENTRU PERSOANE CU HANDICAP GRAV conform prevederilor Ordinului 794/380/2002
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU ACORDAREA ALOCAŢIEI DE NAŞTERE
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU INREGISTRAREA NOULUI NĂSCUT
| detalii | | site oficial |
 ACTE NECESARE PENTRU INREGISTRAREA CĂSĂTORIEI - Pentru cetăţeni romani
| detalii | | site oficial |
Pagini cu rezultate :  INAPOI  1  2  3  4  5  6  7   INAINTE 
Reteaua Noastra

© 2003-2024 eformulare.ro. Toate drepturile rezervate. contact
gazduire siteuri
google-analytics.com