ACTE NECESARE ŞI CONDIŢII PENTRU ACORDAREA FACILITĂŢILOR FISCALE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRI ŞI TEREN PENTRU PERSOANELE CARE BENEFICIAZĂ NUMAI DE INDEMNIZAŢIE DE ŞOMAJ, ALOCAŢIE DE SPRIJIN, AJUTOR SOCI
|
|
|
Documente necesare:
CONDIŢII:
-persoana care solicită reducerea trebuie să beneficieze de indemnizaţie de şomaj, alocaţie de sprijin sau ajutor social pe parcursul unui an calendaristic;
-venitul pe membru din familie să fie sub salariul minim pe economie;
-să nu deţină alte proprietăţi in afara celei de domiiciliu pentru care se solicită inlesnirea;
ACTE NECESARE:
-copie buletin sau carte de identitate a solicitantului;
-extras CF original, actualizat;
-declaraţie autentificată că nu are alte proprietăţi;
-adeverinţă (cupon)privind venitul solicitantului;
-adeverinţă de la locul de muncă din care să rezulte venitul net al membrilor din familie (acolo unde este cazul);
-orice altă adeverinţă din care să rezulte venitul membrilor de familie(pensie,
ajutor de şomaj, alocaţie de sprijin, ajutor social, alocaţie de stat pentru copii);
-un dosar plic pentru incopciat.
Nedeclararea oricăror modificări intervenite in datele declarate iniţial in termen de 30 de zile de la data apariţiei acestor modificări, duce la suspendarea facilităţilor acordate, incepand cu 1 a lunii in care au apărut acestea. O nouă cerere pentru acordarea de inlesnire se poate depune doar pentru anul fiscal următor.
|
|
|
|