Documente necesare:
1. certificat de cazier fiscal - se obţine de la Direcţia Generală A Finanţelor Publice Sibiu prin intermediul Primăriei Mun.Mediaş- relaţii la Centru de Informare pt.Cetăţeni in holul primăriei tel.844242 int.183, 843648 sau 984
2. adeverinţă medicală - se obţine de la medicul de familie sau de la o unitate sanitară
3. pregătirea profesională - se va depune copie dupa documentele care dovedesc pregatirea profesională in domeniul pentru care se solicită autorizarea (ex.diplomă, carte de muncă, curs de calificare, etc)
4. copie act identitate
5. dovada sediu social - se va depune copie dupa extras C.F.,sau contract de vanzare-cumpărare, etc. In cazul in care solicitantul nu este unic proprietar a locuinţei unde se doreşte a fi sediu social, este nevoie ca ceilalţi coproprietari să işi exprime acordul cu privire la stabilirea sediului social la adresa respectivă (in acest caz se depune contract de comodat incheiat intre solicitant şi ceilalţi coproprietari sau o declaraţie autentificată dată de către aceştia).
6. dovada punct de lucru ; se va depune copie după contractul de inchiriere sau vanzare- cumpărare, extras C.F., etc. In cazul in care spaţiul respectiv nu a avut aceiaşi destinaţie cu cea pentru care se solicită autorizarea, este necesară obţinerea unui Certificat de Urbanism pentru schimbare destinaţie spaţiu.
7. taxă obţinere autorizaţie- 57 lei
8. taxe achitate in contul O.R.C. SIBIU
- 62,51 in cazul eliberării autorizaţiei
- 17,54 lei in cazul efectuării unei modificări
- 17,54 lei pentru preschimbare in mod curent a certificatului
- 16,54 lei pentru duplicat certificat inregistrare
- 28,54 lei pentru modificarea autorizatiei care presupune implicit si preschimbarea certificatului de inregistrare
9. taxă cazier fiscal in contul D.G.F.P.Sibiu: 5 lei
10. taxă expediere prin poştă in contul D.G.F.P.Sibiu: 1,20 lei
|
|