Actele necesare pentru autorizatie de comert ocazional
- Statut sau autorizatie eliberata in baza D.L. 54/1990 sau copie B.I. cu pagina pe care este inscris domiciliul stabil;
- Certificat de inmatriculare eliberat de Registrul Comertului si certificat de inregistrare fiscala sau certificat de inregistrare, eliberat de Biroul Unic din cadrul Registrului Comertului;
- Schita privind amplasamentul;
- Cerere tip ( formularul poate fi cumparat de la centrul de multiplicare din incinta Primariei - Mezanin, Cam. 1 ).
Mentionam ca, perioadele pentru care se emit autorizatii pentru comert ocazional sunt:
- 10 Decembrie - 31 Decembrie, pentru sarbatorile religioase ale Craciunului si Anului Nou;
- 15 Februarie - 8 Martie, pentru zilele de 1 si 8 Martie;
- Cele doua saptamani premergatoare Pastelui.
Autorizatia de comert ocazional se obtine de la Biroul Organizare Activitate Comerciala,Etaj 3, Camera 229.
|
|