Documente necesare:
- Cerere prin care se solicita trecerea in proprietate a terenului;
- Copie xerox a actului de proprietate, a certificatului de mostenitor, a contractului de vanzare-cumparare initial sau decizia de atribuire a terenului si Autorizatia de construire, dupa caz;
- Copie xerox a chitantei de plata a impozitului sau certificat fiscal eliberat de Serviciul Public – Finante Publice Locale sector 6;
- Contract de inchiriere, pentru terenul ce reprezinta curte eliberat de S.C.ORIZONT S A., str.Vladeasa nr.2 (pentru imobilele dobindite in conditiile Legii 85/1992);
- Fisa tehnica de masuratori eliberata de S.C.ORIZONT S A., str.Vladeasa nr.2;
- Ridicare topografica vizata de Agentia de Cadastru si Publicitate Imobiliara, dupa caz;
- Copie xerox a buletinelor de identitate ale titularilor de contract.
SERVICIUL Cadastru Date Urbane si Fond Funciar
|
|