Documente necesare:
CADRU LEGAL:
- Ordonanţa de Urgenţă nr. 102/1999 - privind protecţia specială şi incadrarea in muncă a persoanelor cu handicap
- Legea nr. 519/2002 – privind protecţia specială şi incadrarea in muncă a persoanelor cu handicap
ACTE NECESARE:
- dosar cu şină
- Cerere (tip) depusă la registratura Primăriei – anchetă socială
- Copii xerox după actele de identitate (B.I./C.I.), certificate de naştere şi căsătorie ale persoanei cu handicap
- Fişă medicală de la medicul de familie (copii xerox)
- Adeverinţă de la medicul specialist din care să rezulte diagnosticul, recomandări expertizare
- Adeverinţă de la medicul de familie in care să se menţioneze diagnosticul, data ivirii handicapului şi recomandare pentru expertiză şi/sau reexpertizare
- Alte acte medicale
- Bilete de internare/externare (dacă este cazul)
- Ultimul certificat de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicap (in cazul reevaluării)
Notă: Beneficiarii de ajutor social vor prezenta doar cele necesare la punctele 1, 2 şi 8.
PROCEDURA:
Ancheta socială se eliberează in termen de 30 de zile de la depunerea solicitării.
După completarea cu toate actele necesare, dosarul se depune de persoana cu handicap (personal) la D.A.S. Suceava (langă autogara Suceava).
Persoana va fi examinată la Comisia de Expertiză medicală a persoanelor cu handicap pentru adulţi din cadrul D.A.S. Suceava (langă autogara Suceava).
|
|