Documente necesare:
- Cerere tip depusă la registratura primăriei in vederea intocmirii anchetei sociale;
- Copie certificat naştere/BI/CI minor;
- Copie BI/CI reprezentant legal al minorului;
- Ultimul certificat de incadrare intr-un grad de handicap al minorului – copie şi original;
- Hotărare de incredinţare/divorţ, plasament familial, curatelă (dacă este cazul);
- Adeverinţă medicală de la medicul de familie cu diagnosticul minorului;
- Adeverinţă de la medicul specialist din care să rezulte diagnosticul, recomandări, expertize, bilete de internare/externare şi alte acte medicale.
Comisia de evaluare complexă din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Suceava are program de lucru cu publicul in zilele de marţi şi joi, intre orele 8.00-14.00.
Dosarul se depune de către reprezentantul legal al minorului la DGASPC, B-dul George Enescu nr. 16, inainte cu 30 de zile de data expirării vechiului certificat.
|
|