SOLICITARE SI OBTINERE AVIZ TEHNIC SI PROIECT
|
|
Documente necesare:
- Cerere tip aviz tehnic si proiect, semnata si stampilata (daca este cazul);
- Certificat de Urbanism pentru executie bransament si/sau racord – 1 copie
- Plan cadastral scara 1/500, anexa la Certificatul de Urbanism – 2 copii
- Proiectul instalatiei interioare cu viza unui verificator atestat de Ministerul
Transporturilor, Constructiilor si Turismului;
- in cazul separarilor, breviar de calcul necesar redimensionarii bransamentului existent sau date privind instalatia ramasa pe bransamentul comun necesare redimensionarii lui
- Protocol incheiat intre parti referitor la stingerea eventualelor datorii existente pe bransamentul comun si acordul partilor privind realizarea noului bransament/racord – in cazul solicitarii separarii alimentarii cu apa/ canalizare;
- Avizul proiectantului initial al imobilului pentru spargerea fundatiei vizat I.S.C. (daca este cazul);
- In situatia in care strada este modernizata solicitantul trebuie sa prezinte contractul de refacere strat rutier incheiat cu firma care a asfaltat strada precum si acord Primar General , pentru executia lucrarilor solicitate.
- In situatia in care reteaua publica de apa / canalizare de pe strada pe care se solicita bransament / racord este nou inlocuita, fiind in garantie la societatea care a executat inlocuirea, clientul este indrumat catre aceasta pentru executia lucrarilor.
|
|
|